Konwencjonalne
układy
wtryskowe Diesla
Zajmujemy się diagnostyką i naprawą wszystkich typów konwencjonalnych pomp wtryskowych m.in.: Bosch, Delphi, Denso, Siemens VDO, Zexel, Stanadyne.
Zajmujemy się diagnostyką i naprawą wszystkich typów konwencjonalnych pomp wtryskowych m.in.: Bosch, Delphi, Denso, Siemens VDO, Zexel, Stanadyne. Naprawiamy pompy rozdzielaczowe i rzędowe sterowane mechaniczne oraz EDC stosowane w pojazdach osobowych, dostawczych, ciężarowych oraz maszynach rolniczych i budowlanych. W naszym serwisie można zregenerować m.in. pompy wtryskowe Bosch typu VP29/30/44 z programowalnym sterownikiem, pompy rzędowe stosowane w pojazdach ciężarowych takich jak MAN, Scania, Volvo, Mercedes, Renault czy też w silnikach przemysłowych m.in. Cummins, Deutz, Perkins. Naprawiamy wszystkie konwencjonalne układy wtryskowe Boscha oraz innych producentów stosowane we wszystkich typach silników takie jak: pompy rzędowe (mechaniczne, z EDC, serie H, R, P, M, A, M, MW), pompy rozdzielaczowe (osiowe VE, promieniowe VP) m.in.: VP36 - pompa osiowa z mechaniczną regulacją dawki do silników z wtryskiem pośrednim, VP37 - pompa osiowa z elektryczną regulacją dawki do silników z wtryskiem bezpośrednim, VP29 - pompa osiowa z elektromagnetyczną regulacją dawki do silników z wtryskiem pośrednim, VP30 - pompa osiowa z elektromagnetyczną regulacją dawki do silników z wtryskiem bezpośrednim, VP44 - pompa promieniowa z elektromagnetyczną regulacją dawki do silników z wtryskiem bezpośrednim.
Konwencjonalne pompy wtryskowe rozdzielaczowe stosowane były m.in. we wszystkich starszych typach pojazdów do czasu pojawienia się systemów CR i pompowtryskiwaczy, a w wielu silnikach montowanych w maszynach budowlanych i rolniczych stosowane są do dnia dzisiejszego.
Wtryskiwacz realizuje wtrysk paliwa do komory spalania. Ma on fundamentalny wpływ na tworzenie się mieszanki paliwowo-powietrznej oraz na proces spalania. Konstrukcja wtryskiwacza ma wpływ na osiągi silnika, a także czystość spalin i hałas pracy silnika.
Naprawiamy wszystkie typy wtryskiwaczy konwencjonalnych do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych takie jak: wtryskiwacze czopikowe stosowane w układach z pośrednią komorą spalania, wtryskiwacze otworkowe stosowane w układach z wtryskiem bezpośrednim (wtryskiwacze jednosprężynowe do systemów klasycznych oraz wtryskiwacze dwusprężynowe umożliwiające wykonanie wtrysku pilotującego), wtryskiwacze stopniowane stosowane w ciężarówkach, najczęściej w układach pompa-przewód-wtryskiwacz, wtryskiwacze z czujnikiem ruchu iglicy stosowane z pompami rozdzielaczowymi lub rzędowymi elektronicznie sterowanymi typu EDC.