Pompa-przewód-wtryskiwacz

Zajmujemy się kompletną diagnostyką i regeneracją pomp jednostkowych oraz wtryskiwaczy (Smart Injector) Delphi

W układach pompa-przewód-wtryskiwacz na każdy cylinder przypada jedna pompa wysokociśnieniowa, przewód wysokociśnieniowy oraz wtryskiwacz. W porównaniu z rozwiązaniami klasycznymi proces tłoczenia rozdzielono z jednej pompy rzędowej pomiędzy pompy poszczególnych cylindrów. Pompki wyposażono w zawory elektromagnetyczne, co umożliwiło precyzyjne sterowanie wtryskiem paliwa. Maksymalne ciśnienie wtrysku to 1800 barów. W układach PLD stosowane są jednosekcyjne pompy z zaworem elektromagnetycznym. Pompy są napędzane przez wałek umieszczony w kadłubie silnika. Możliwa jest naprawa pomp poprzez wymianę elementów mechanicznych i elektromagnesu. Testowanie i naprawa pomp jednostkowych przeprowadzane są na stanowisku probierczych Bosch EPS 815 wyposażonym w zestaw CAMBOX847 . Dzięki temu pompy są naprawiane zgodnie z procedurą producenta.

Układy PLD Bosch stosowane są w takich pojazdach jak Mercedes Actros, Axor, Atego, DAF XF95 i CF95, Deutz, Mack oraz Renault Magnum Euro 2 i 3.

POMPY JEDNOSTKOWE DELPHI (EUP Electronic Unit Pumps)

Zajmujemy się kompletną diagnostyką i regeneracją pomp jednostkowych oraz wtryskiwaczy (Smart Injector) Delphi stosowanych w pojazdach DAF105 od 2007 roku. Układy te są testowane na stanowisku probierczym Cambox AVM2PC. Istnieje możliwość pełnej regeneracji pomp EUP poprzez wymianę elektromagnesu wraz z zaworkiem oraz uszczelnień jak również możliwość regeneracji wtryskiwaczy Smart - w zależności od stopnia uszkodzenia jest możliwość wymiany rozpylaczy, zaworów i elementów regulacyjnych. Naprawa w naszym serwisie układów EUP i Smart Injector Delphi odbywa się zgodnie z procedurą producenta, z wykorzystaniem oryginalnych części Delphi oraz procedur i test planów dostępnych tylko dla autoryzowanych serwisów.